Mää oon kironnut mun autoa täällä aikaisemminkin. Ma ilta se taas uusi ovitemppunsa. Minä tulin jumpasta ja yllätys yllätys ei aukene ovet mulle... Menin sitten fiksuna avaimilla sisään(niillä sentään pääsee) ja laukaisin varashälyyttimen. Koitin sitten saada kaikin konstein sitä hälyytintä hiljaiseksi... välillä se hiljenikin aloittaakseen taas uudestaan... 
Onneksi on pikkuveli, joka tulee aina apuun tarvittaessa! Saatiin se sitten velipojan kanssa hiljenemään, mutta eihän sitä käyntiin saatu, kun ajonesto on päällä!! Voi prkl!! Eikun hinaamalla kotiin.... Kumma kun kukaan ei poliiseja soittanut. Se meidän säätäminen saattoi näyttää hieman epäilyttävältä...=)
Talonmies sitä sitten eilen vähän korjaili ja taas toimii, kunnes... 

Nyt mulla on sitten selkä niin hemmetin jumissa siitä kylmässä reuhkaamisesta. Pitäis varmaan opetella pukeutumaan olosuhteiden mukaan...